ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

Цей публічний договір (оферта)  (далі - Договір) є офіційною пропозицією (публічною офертою) особам укласти з адміністратором онлайн-магазину “Лама Мама”  договір замовлення, виготовлення чи придбання наявного в онлайн-магазині “Лама Мама” товару.

 

Особа, яка замовляє товар (надалі - Покупець), вважається такою, що прийняла умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування, а саме залишення запиту на замовлення Товару. 

 

У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Покупця, останній зобов'язаний не здійснювати дії направленні на замовлення Товару, в тому числі і до його виготовлення, а замовлення підлягають автоматичному скасуванню.

Відповідно до статей 205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Договорі умов шляхом направлення запиту на замовлення Товару, особа, яка провадить акцепт Договору, стає Покупцем (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)).

 

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Інтернет-магазин - магазин з представленим асортиментом в мережі “Інтернет”, де відбувається прямий продаж товарів споживачеві. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і угода відбуваються там само, всередині мережі (на сайті інтернет-магазину).

1.2. Інста-магазин - магазин з представленим асортиментом в мережі на соціальних сторінках, де відбувається прямий продаж товарів споживачеві. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і угода відбуваються як через обмін приватними повідомленнями в мережі, так і через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Продавця з потенційним Покупцем.

1.3. Онлайн-магазин/Магазин - інтернет-магазин, інста-магазин, магазин в соціальних мережах, таких як Facebook, Tik-Tok та інші, розміщена інформація в каналах, чатах та групах месенджерів, а також в публічних групах месенджерів, де можна здійснити замовлення товару.

1.4. Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту/Сторінки/Месенджера запит Покупця на здійснення купівлі або замовлення, виготовлення обраних ним Товарів. Замовлення може надходити телефонним дзвінком з переведенням подальшої комунікації в Месенджери.

1.5. Користувач – особа, що переглядає інформацію на Сторінці.

1.6. Месенджер – система обміну миттєвими повідомленнями, фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів, яка створена на базі платформ Facebook або Instagram і містять прив’язку до Сторінки онлайн-магазину “Лама Мама” (серед них https://www.instagram.com/lamamama.in.ua/ 
https://www.instagram.com/lamamama.com.ua 
https://www.instagram.com/kryzhma_lamamama/ 
https://www.facebook.com/lamamama.in.ua/),

а також інші незалежні системи миттєвого обміну інформації, які прив’язані до номеру телефону власника та адміністратора інста-магазину “Лама Мама”. Серед таких систем обміну повідомленнями - Viber, WhatsApp, Telegram, Signal та інші.

1.7. Покупець – особа, яка має на меті придбання Товарів і направила Продавцю замовлення через Сайт/Сторінку/Месенджер/Телефонний дзвінок.

1.8. Сайт - веб-сайт інтернет-магазину, що розміщений в мережі Інтернет, а також відповідні сторінки в соціальних мережах, які ведуть на сторінки сайту або продають продукцію із аналогічним асортиментом під адмініструванням Продавця. Для цілей цього Договору такий веб-сайт  розміщений в мережі інтернет за посиланням https://lamamama.in.ua/ua/.

1.9. Сторінка соціальної мережі (Сторінка) - сторінки в соціальних мережах “Instagram”, “Тік-Ток” та “Facebook”, в програмах обміну миттєвих повідомлень  Viber, WhatsApp, Telegram, Signal та інші, в яких розміщена інформація про товар онлайн-магазину “Лама Мама” .

1.10. Товар - товари, що пропонуються до продажу Продавцем, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті та Сторінках.

 

 

  1. Загальні положення

2.1. Договір є пропозицією Продавця, що адресована невизначеному колу осіб та містить усі істотні умови щодо укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених нижче умовах.

2.2. Акцептом Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду з усіма положеннями та правилами цього Договору та політик, правил та інших сторінок Сайту/Сторінки, без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.

2.3. Моментом Акцепту є одна з перерахованих дій, а саме проставлення користувачем на сторінці:

2.3.1.   направлення Продавцю Замовлення за допомогою інформаційної системи Сайту або Сторінки;

2.3.2. підтвердження замовлення в діалоговому вікні Месенджера та через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Продавця з потенційним Покупцем.

2.4. Електронний договір купівлі-продажу Товарів вважається укладеним з моменту одержання Продавцем оформленого користувачем Замовлення з обраними Товарами або закінчення діалогу в діалоговому віконечку приєднаних до Сайту/Сторінки соціальної мережі або Месенджеру. Діалог в такому месенджері має містити в собі всі реквізити притаманні для Замовлення - найменування Товару, його ціна, умови оплати та доставки.

2.5.   Для підтвердження Замовлення, яке отримано через Сайт/Сторінку адміністрація онлайн-магазину контактує додатково з покупцем для уточнення всіх даних. Про підтвердження замовлення він отримує відповідне повідомлення, яке може містити номер товарно-транспортної накладної або іншу інформацію, яка формується по результатам замовлення. Таке повідомлення приходить на телефонний номер, який Покупець вказав під час оформлення Замовлення та інші канали комунікації - електронна пошта, Месенджер і т.д.

2.6. Якщо замовлення Товару проходить через обмін повідомленнями на Сторінці або в Месенджерах, то одержання Замовлення підтверджується отриманням Покупцем відповідного повідомлення в переписці на Сторінці або в Месенджері про формування та прийняття такого Замовлення до виконання.

2.7. В випадку отримання Замовлення за телефонними номерами, то наступне підтвердження формування і прийняття Замовлення відбувається в Месенджерах, які прив’язані до номеру телефону Покупця. 

 

 

  1. Предмет Договору

3.1. Продавець зобов’язується здійснити продаж на підставі Замовлення, оформленого Покупцем через Сайт/Сторінку або будь-який інший канал зв'язку, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість.

3.2. Цей Договір, крім іншого, також регулює питання:

3.2.1.  вибору Покупцем Товарів та оформлення Замовлень;

3.2.2. обробка Замовлень Продавцем та здійснення доставки Покупцеві;

3.2.3.   умови та порядок оплати Покупцем замовленого Товару;

3.2.4. згода на обробку персональних даних та політики використання таких даних;

3.2.5. будь-які інші умови та положення, що визначаються Продавцем на власний розсуд.

 

  1. Порядок оформлення замовлення

4.1.  До початку замовлення Покупець уважно ознайомлюється з описом Товару на Сайті/Сторінці і приймає для себе рішення для замовлення. Адміністрація онлайн-магазину цим підтверджує, що вся інформація про Товар зазначена в описі Товару і його характеристиках, які є на Сайті/Сторінці відповідають дійсному опису Товару.  Оформлення замовлення на Сайті/Сторінці/через Месенджер/через телефонний дзвінок є свідченням того, що Покупець ознайомився з таким описом і прийняв на себе ризики такої покупки, особливо в частині вибору розмірів і замірів. Якщо інформації недостатньо для здійснення покупки, або заявлений розмір Товару не відповідає вимогам і очікуванням Покупця, то Покупець має відмовитись від подальших дій направлених на замовлення Товару. Особливо Товару, який виготовляється під замовлення.

4.2. Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті/Сторінці шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик, якщо є така технічна можливість, за допомогою натискання відповідної кнопки на Сайті, або шляхом надсилання відповідного запиту-повідомлення в приватні повідомлення соціальних мереж або в Месенджер.

4.3. Покупець є відповідальним за достовірність даних, зазначених у Замовленні. У разі, якщо неточна (неправильна) вказівка даних у замовленні призвела до додаткових витрат Продавця, пов'язаних з невірним вибором розміру Товару, доставкою Товару за невірною адресою або видачею Товару, який не належить одержувачеві, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Покупця. Продавець має право утримувати суму таких збитків або витрат з сум, сплачених Платником в якості оплати Товару.

4.4.  У випадку, коли після оформлення Замовлення виявиться, що один або декілька товарів з Замовлення відсутні на складі Продавця, або виготовлення його затруднено, Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення Замовлення, та у випадку якщо Покупець протягом 2 (двох) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не погоджується на отримання Замовлення без товарів, яких немає в наявності у Продавця в даний момент на складі, Продавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця відповідним повідомленням або іншим доступним каналом зв'язку з Покупцем.

4.5. Якщо при наданні Товару за банківськими реквізитами Продавця, в т.ч. оплата завдатку, така оплата не буде проведена Покупцем протягом 24 годин, то Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення оплати, та у випадку якщо Покупець протягом 2 (двох) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не проводить оплати, то  Продавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця відповідним повідомленням або іншим доступним каналом зв'язку з Покупцем, в т.ч. на електронну пошту, якщо така адреса була вказана Покупцем під час замовлення. .

4.6. Завершення формування замовлення є акцептом цього публічного договору.

 

  1. Ціна Товару та його оплата 

5.1. Ціна Товару визначається Продавцем на власний розсуд та зазначається на відповідній веб-сторінці Сайту, у відповідних сториз та дописах соціальних мереж.

5.2. Вартість Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх обраних Товарів. До ціни замовлення може бути додана ціна доставки, якщо така оплата була обрана Покупцем. До вартості Замовлення можуть бути застосовані відповідні розміри знижок/економій (в разі їх наявності).

5.3.  Вартість замовлення не підлягає перегляду з боку Покупця.

5.4. Сплата за Товари здійснюється Покупцем в сумі, що відповідає загальній вартості Замовлення, вказаній на веб-сторінці або повідомленню в діалоговому вікні месенджеру до завершення Замовлення, з урахуванням розміру всіх знижок/економій. Якщо під час подальшої обробки Замовлення буде встановлено відсутність Товару або необхідності додавання додаткових витрат, наприклад, витрат на виготовлення по індивідуальному замовленню та індивідуальними розмірами виробів, то Продавець додатково узгоджує суму Замовлення з Покупцем. 

5.5. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товарів.

5.6. Покупець може оплатити вартість Замовлення наступними способами, якщо така можливість існує технічно:

5.6.1. платіжною карткою на Сайті за допомогою технічних засобів, які надаються належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайра на підставі відповідної угоди з Продавцем.

5.6.2.  за реквізитами вказаними Продавцем;

5.6.3. у відділенні поштового оператора на умовах післяплати. Оплата товару на умовах післяоплати може бути застосована при внесенні суми завдатку не менше ніж 100 грн або інша сума, яку вказує Продавець.

5.7.   Оплата за Товар здійснюється у гривні.

5.8. Перераховані грошові кошти відповідно до п. 5.6. Договору, виступають  забезпеченням виконання майбутнього платежу та є завдатком, у розмірі, зазначеному в повідомленні на оплату.

5.9.   Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Покупцю:

    1. 5.9.1. у випадку не отримання у відділенні поштового оператора протягом 6 (шести) днів з моменту прибуття Товару на відділення Покупця;
      5.9.2. відмови в отриманні Товару у поштового оператора.

5.10.  Продавець вправі надавати знижки на Товари та впроваджувати програми лояльності. Види знижок, бонусів порядок та умови їх нарахування зазначаються на Сайті/Сторінці і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.11.  Для форм оплат можуть, якщо інше не вказано на сторінці із умовами оплати, застосовуються такі правила оплати Товару та комісії за перерахунок оплати:

5.11.1. Післяплата при доставці у відділення поштового оператора (Укрпошта, Нова пошта та інші) або кур’єрська доставка (комісія за переказ коштів сплачується Покупцем);

5.11.2.    Банківською картою (під час оформлення замовлення на Сайті);

5.11.3.   За банківськими реквізитами Продавця з вказівкою IBAN рахунку (комісія банку Продавця відсутня, а комісія банку Покупця згідно з тарифами банку Покупця).

5.12. Терміни виконання індивідуальних замовлень узгоджуються Продавцем окремо. Індивідуальні замовлення можуть потребувати додаткової оплати, в залежності від модифікації базового товару. Така додаткова оплата прораховується і узгоджується Продавцем окремо.

5.13. Остаточне бронювання часу виготовлення Товару з п. 5.12. Договору здійснюються шляхом перерахування завдатку на рахунок Продавця чи через онлайн-платіжні системи (якщо є така технічна можливість), що використовуються Продавцем. Розмір завдатку та реквізити зазначаються Продавцем у відповідному повідомленні і становить 100% від вартості Замовлення або іншу суму, яку вказує Продавець.

5.14.  Покупець здійснює такий перерахунок завдатку протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення з реквізитами.

5.15.  Якщо Покупець не виконав свій обов'язок про перерахунок коштів в строки, які передбачені п. 5.14. Договору, але сам перерахунок коштів здійснив, то бронь часу виготовлення відміняється і Покупець має право:

5.15.1.  передомовитись на іншу дату;

5.15.2.  отримати повернення своїх коштів. 

5.16. Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Покупцю у випадку:

5.16.1. відмови з боку Покупця від виготовлення Товару;

5.16.2. відмови в отриманні Товару в поштового оператора.

5.17.  Для оплати доставки можуть, якщо інше не вказано на сторінці із умовами оплати, застосовуватись такі правила оплати доставки та комісії за перерахунок оплати:

5.17.1. Оплата доставки у відділення Нової пошти,  кур’єрська доставка,  у відділення Укрпошти та у відділенні інших поштових операторів сплачується Покупцем, крім замовлення на значну суму про що вказує Продавець у відповідному повідомленні.

5.17.2. Комісія за переказ коштів, а також інші комісії, в т.ч. банківська, сплачується Покупцем.

5.18.  Продавець може здійснювати продаж товару, який має брак чи інші недоліки за зниженими цінами. Товар, придбаний як товар із знижкою через брак чи інші недоліки, поверненню не підлягає.

5.19. Сторони погодили, що грошові кошти, які отримані без призначення платежу або із застосуванням ключ-карти до рахунку є коштами, які надходять за замовлений Товар, в т.ч. замовлений Товар під індивідуальне виготовлення. Підтвердженням такого призначення є переписка між сторонами або інші відомості.

 

 

  1. Умови виконання Замовлення, доставки та отримання замовлень  

6.1. Товари під індивідуальне виготовлення виконуються в строки, які погоджені Сторонами.

6.2.  Під час дії форс-мажорних обставин, в т.ч., але не обмежуючись ними, відсутність електроенергії, інтернету, закриті відділення поштових операторів тощо, строк виготовлення та/або відвантаження Замовлення може бути відтермінований.

6.3. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – Компанії-перевізники/Поштові оператори), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.

6.4. Доставка Товарів в межах певних територій, які описані на Сайті/Сторінці або в Месенджері, можуть бути здійснені за допомогою кур’єрської доставки.

6.5.  Факт отримання Замовлення з обраними Товарами та відсутність претензій до якості Товару, який доставляється Компаніями-перевізниками та/або кур'єром, Покупець підтверджує фактом власним підписом у товарно - транспортній/експрес накладній, у видатковій накладній або інших супровідних документах в момент отримання Замовлення, а також інформацією із системи Компанії-перевізника.

6.6. Питання втрати, затримки доставки та пошкодження Товару Компанією-перевізником, яку самостійно обрав Покупець, вирішується Покупцем самостійно без залучення Продавця. При цьому, в випадку оплати завдатку за такий загублений/втрачений Товар, сам завдаток Покупцеві не повертається, оскільки дії обраної Компанії-перевізника перебувають поза-межами впливу Продавця.

6.7.  В випадку доставки кур'єром, питання розвантаження і занесення в місця зберігання Товару вирішується Покупцем самостійно і не входить в перелік послуг кур'єра.

6.8. На Покупця покладений обов’язок оглянути Товар в відділенні Компанії-перевізника або в присутності кур’єра та засвідчити його відповідність замовленій номенклатурі.

6.9. Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику або передачі на доставку кур'єром у кількості, зазначеній Покупцем в Замовленні, в комплектності згідно з Замовленням, в належному стані і якості. Товар може містити неістотні недоліки, які є допустимими і оцінюються Продавцем самостійно.

6.10. Затримки в доставці можливі за невизначених обставин, що виникають за умов, які знаходяться поза межами впливу Продавця та/або Компанії-перевізника.

6.11. Під час доставки, Замовлення вручається Покупцеві або третій особі, що зазначена в Замовленні в якості одержувача (далі і Покупець, і третя особа іменуються - «Одержувач»). При цьому Сторони дійшли  згоди, що у відносинах між Покупцем та Продавцем особою, яка є належною стороною в цих правовідносинах є саме та особа, яка здійснила замовлення незалежно від того, хто здійснив оплату, та отримує таке відправлення.

6.12. У випадку неможливості отримання Замовлення Одержувачем, Замовлення може бути вручене третій особі згідно з правилами компанії-перевізника.

6.13. У разі відмови Одержувача від отримання Товарів, Товари повертаються Продавцю, а замовлення скасовується. Витрати по доставці покриваються або за рахунок грошових коштів отриманих Продавцем як забезпечувальний платіж (завдаток), або за рахунок коштів, які були раніше отримані як оплата за Товар.

6.14. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення, або фіксуванням в програмному забезпеченні Компанії-перевізника факту реального отримання/видачі Товару.

6.15.  Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Замовлень, Покупець може з'ясувати за контактними даними Продавця в розділі контактів зручним для Покупця способом.

6.16. При повторному замовленні через певний проміжок часу колір та розмір замовленого Товару можуть мати неістотні відмінності, про що Покупець вважається попередженим і претензії в цій частині не приймаються. 

6.17. Разом із Товаром Покупець отримує документи, які передбачено п. 11  ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, а саме:

6.17.1. у випадку оплати за реквізитами IBAN - видаткову накладну, яка ндходить разом із Товаром;

6.17.2. у випадку оплати через платіжну систему -  фіскальний чек на Товар, який надходить в смс або на електронну пошту, якщо така адреса була вказана Покупцем під час оформлення Замовлення.

 

 

  1. Повернення замовлень  

7.1. При отриманні Товарів від будь-якого поштового оператора Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо у відділенні поштового оператора пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.

7.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті про виявлені недоліки довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою-представником поштового оператора, через який було здійснено доставку замовленого Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.

7.3.  Виконання п. 7.1 та п. 7.2 Договору є обов'язковим для подальшого розгляду претензій про Товар. Будь-які претензій щодо цілосності та комплектності товару без виконання п. 7.1 та п. 7.2 Договору не розглядаються Продавцем.

7.4. В випадку виявлення браку Товару протягом 14 днів з моменту отримання Товару та збереження товарного виду, упаковки і т.д., то Покупець зобов'язаний повідомити про такі недоліки із обов'язковою фото- та відеофіксацією таких недоліків. Відсутність фото та відео є підставою для відмови в розгляді таких претензій.

7.5.  Після розгляду фото- і відеодоказів Продавець надсилає Покупцю заяву на повернення встановленої форми, яку має заповнити Покупець та надіслати на електронну пошту disneystore.ua@gmail.com, яку також необхідно вкласти у відправлення, яке повертається.

7.6  Товар належної якості, який не підійшов по розмірах чи з інших причин, і який не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню, може бути повернутий Продавцеві протягом 14 днів з моменту отримання Товару та збереження товарного виду, упаковки і т.д., якщо:
- Товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
- Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

7.7.  При бажанні повернути або обміняти Товар Продавець надсилає Покупцю заяву на повернення встановленої форми, яку має заповнити Покупець та надіслати на електронну пошту disneystore.ua@gmail.com, яку також необхідно вкласти у відправлення, яке відправляється на обмін чи повертається. В заявці, яка вказана в п. 7.5. та п. 7.6. Договору, серед іншого має бути зазначена така інформація:

  • причини повернення Товару;
  • прізвище, ім'я і по-батькові;
  • РНОКПП особи, як зертається за поверненням;
  • повні банківські реквізити, особи, яка оплачувала покупку (IBAN рахунку та МФО банку);
  • копії документів про оплату (п. 6.16 Договору);
  • дати, коли були перераховані грошові кошти та розмір такого платежа.

Також до заяви про повернення коштів додається копія паспорту Покупця. Відсутність копії паспорту є підставою для відмови в розгляду такої заяви.

7.8. За результатами розгляду претензії та/або після отримання Товару Продавець може запропонувати такі варіанти:

7.8.1. знижку на придбаний Товар;

7.8.2. обмін Товару на наявний.

7.9. Товар, який реалізується в онлайн-магазині, а саме товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо),  дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, розчіски, гребенці та щітки масажні, білизна натільна, білизна постільна панчішно-шкарпеткові вироби, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 віднесений до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а тому такий Товар поверненню не підлягає.

7.10. Товар виготовлений на замовлення поверненню не підлягає.

7.11. У випадку відмови від покупки до моменту отримання товару від перевізника, отриманий раніше завдаток залишається в Продавця. У випадку відмови від покупки після моменту отримання Товару під строки, які передбачені цим Договором, повернення коштів відбувається за мінусом мінімального завдатку, який передбачений на сайті, і при цьому доставка в Сторону Продавця не оплачується.

7.12. Будь-яка переадресація Товару здійснюється виключно за рахунок Покупця.

7.13. Повернення/обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця.

7.14. У разі повернення, кошти покупцю повертаються Продавцем (за дотримання умов, прописаних вище) протягом 3-х робочих днів з моменту отримання ним Товару з пакетом документів , які зазначені в п. 7.7. Договору (заява на повернення коштів, копії документа, що посвідчує особу, накладною). Повернення та обмін Товару здійснюється виключно на відділення поштового оператора “Нова Пошта”, який вказує Продавець. Дізнатись таке відділення можна через комунікацію в Продавцем, або через застосування відповідної послуги (на поточний момент носить назву така послуга “Легке повернення”) поштового оператора “Нова Пошта”.

 

  1. Відповідальність сторін

8.1. У випадку порушення умов оплати послуг Продавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

8.2. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в мережі передачі даних, у тому числі глобальної мережі Інтернет, за допомогою яких здійснюється доступ до Менеджерів та інста-магазину.

8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, що не були вирішені шляхом переговорів, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно з чинним законодавством України.

 

  1. Форс-мажор

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором купівлі-продажу, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.

9.2. Покупець, для якого стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинен негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин.

 

  1. Строк дії Договору

10.1. Договір діє протягом 2 (двох) місяців від дня оформлення Замовлення  або інший строк, який вказано на сторінці Сайту.

10.2. Продавець та/або Адміністратор Сайту має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку невиконання Покупцем своїх обов'язків за цим Договором.

10.3.    Продавець та/або Адміністратор Сайту може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку. У випадку незгоди зі зміненими умовами Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

 

  1. Інші умови

11.1.   Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту є простими ілюстраціями і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. В будь-якому випадку, інформація, яка зазначена на сторінках Сайту/Сторінки є вичерпною і іншої додаткової інформації у Продавця немає. Відсутність такої інформації є підставою для відмови в покупці Товару.

11.2. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання. При чому Продавець може не попереджати про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавцем для реалізації Продавцем своїх прав та законних інтересів, а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що потенційний Покупець/Покупець, який не згоден з аудіо- фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з представником Продавця в будь-який момент часу.

11.3.   Покупець акцентуючи умови цього Договору, також надає згоду на отримання рекламних повідомлень з умовами акцій, промоактивностей та іншої інформації, яка на думку Продавця може зацікавити Покупця.

11.4.    Гарантійний строк Товару становить 14 днів, якщо інше не вказав Продавець.

 

  1. Права інтелектуальної власності

12.1.   Усі права на контент, який розміщено на сторінка Сайту, Сторінках соціальних мереж, Месенджерах, а також на всі матеріали належать Продавцю або його партнерам, які надали Продавцю згоду на розміщення таких матеріалів.

12.2.  Права інтелектуальної власності на матеріали, використані на Сайті і Сторінка зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Продавцю.

12.3. Зазначений контент може бути використаний наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду Контенту, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).

12.4.   Прямо заборонено використовувати контент з Сайту та Сторінки  без згоди власника або адміністратора сторінки для розміщення на інших сторінках в соціальних мережах чи сайтах в мережі “Інтернет”.

12.5. Всі матеріали контенту (фото, відео, зображення, креслення і т.д.), надані Продавцем Покупцеві в процесі взаємодії є результатом інтелектуальної діяльності Продавця.

12.6. Покупець дає згоду на використання свого фото-відео-зображення, відгуків про придбаний товар та інших даних, які були отримані Продавцем під час продажу Товару. У разі незгоди Покупця з використанням його зображення чи інших даних, він зобов'язаний повідомити про це Продавця.

 

  1. Застереження про обробку персональних даних 

13.1. Персональні дані обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

13.2. Персональні дані зазначені Покупцем, обробляються “як є” в процесі обробки замовлень, до яких включаючи але не обмежуючись відносяться: прізвище, ім'я, стать, контактний номер телефону, місто, відділення доставки, адреса доставки (у разі надання послуг з доставки товару), а також адреса електронної пошти.

13.3.  Обробка персональних даних Покупця здійснюється у відповідності до законодавства України. Покупець дає Продавцю право на обробку його персональних даних у зв'язку з наданням йому послуг, обумовлених цим Договором, в тому числі у цілях отримання ним рекламних повідомлень про товар, який реалізується інтернет-магазином. Відтак, обробка персональних даних Покупця здійснюється у зв'язку з виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, згода Покупця на обробку його персональних даних не потрібна. Строк використання наданих персональних даних – безстроково. Покупець гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, добровільно надані ним та/або третіми особами під час оформлення замовлення і всі ці особи ознайомлені й згодні з Офертою.

 

Онлайн-магазин “Лама Мама”

+380983089835
+380953089835

e-mail: disneystore.ua@gmail.com

 

Дата останньої редакції: 25.03.2024

 

 

Положення про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, володільцем яких є продавець

 

Зміст

  1. Загальні поняття та сфера застосування
  2. Перелік баз персональних даних
  3. Мета обробки персональних даних
  4. Порядок обробки персональних даних: отримання згоди, повідомлення про права та дії з персональними даними суб’єкта персональних даних
  5. Місцезнаходження бази персональних даних
  6. Умови розкриття інформації про персональні дані третім особам
  7. Захист персональних даних: способи захисту, відповідальна особа, працівники, які безпосередньо здійснюють обробку та/або мають доступ до персональних даних у зв’язку з виконанням своїх службових обов’язків, строк зберігання персональних даних
  8. Права суб’єкта персональних даних
  9. Порядок роботи з запитами суб'єкта персональних даних
  10. Державна реєстрація бази персональних даних

 

1. Загальні поняття та сфера застосування

1.1. Визначення термінів:

база персональних даних — іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних;

відповідальна особа — визначена особа, яка організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону;

володілець бази персональних даних — фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб’єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних у цій базі даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом;

Державний реєстр баз персональних даних — єдина державна інформаційна система збору, накопичення та обробки відомостей про зареєстровані бази персональних даних;

загальнодоступні джерела персональних даних — довідники, адресні книги, реєстри, списки, каталоги, інші систематизовані збірники відкритої інформації, які містять персональні дані, розміщені та опубліковані з відома суб’єкта персональних даних. Не вважаються загальнодоступними джерелами персональних даних соціальні мережі та інтернет-ресурси, в яких суб’єкт персональних даних залишають свої персональні дані (окрім випадків, коли суб’єктом персональних даних прямо зазначено, що персональні дані розміщені з метою їх вільного поширення та використання);

згода суб’єкта персональних даних — будь-яке документоване, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;

знеособлення персональних даних — вилучення відомостей, які дають змогу ідентифікувати особу;

обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу;

персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;

розпорядник бази персональних даних — фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних або законом надано право обробляти ці дані. Не є розпорядником бази персональних даних особа, якій володільцем та/або розпорядником бази персональних даних доручено здійснювати роботи технічного характеру з базою персональних даних без доступу до змісту персональних даних;

суб’єкт персональних даних — фізична особа, стосовно якої відповідно до закону здійснюється обробка її персональних даних;

третя особа — будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника бази персональних даних та уповноваженого державного органу з питань захисту персональних даних, якій володільцем чи розпорядником бази персональних даних здійснюється передача персональних даних відповідно до закону;

особливі категорії даних — персональні дані про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, а також даних, що стосуються здоров’я чи статевого життя.

1.2. Дане Положення обов’язкове для застосування відповідальною особою та співробітниками продавця, які безпосередньо здійснюють обробку та/або мають доступ до персональних даних у зв’язку з виконанням своїх службових обов’язків.

 

2. Перелік баз персональних даних

2.1. Продавець є власником таких баз персональних даних:

  • база персональних даних контрагентів.

 

3. Мета обробки персональних даних

3.1. Метою обробки персональних даних у системі є забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання, отримання та здійснення розрахунків за придбані товари та послуги відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

 

4. Порядок обробки персональних даних: отримання згоди, повідомлення про права та дії з персональними даними суб’єкта персональних даних

4.1. Згода суб’єкта персональних даних має бути добровільним волевиявленням фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їхньої обробки.

4.2. Згода суб’єкта персональних даних може бути надана у таких формах:

  • документ на паперовому носії з реквізитами, що дає змогу ідентифікувати цей документ і фізичну особу;
  • електронний документ, який має містити обов’язкові реквізити, що дають змогу ідентифікувати цей документ та фізичну особу. Добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних доцільно засвідчувати електронним підписом суб’єкта персональних даних;
  • відмітка на електронній сторінці документа чи в електронному файлі, що обробляється в інформаційній системі на основі документованих програмно-технічних рішень.

4.3. Згода суб’єкта персональних даних надається під час оформлення цивільно-правових відносин відповідно до чинного законодавства.

4.4. Повідомлення суб’єкта персональних даних про включення його персональних даних до бази персональних даних, права, визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних та осіб, яким передаються його персональні дані здійснюється під час оформлення цивільно-правових відносин відповідно до чинного законодавства.

4.5. Обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, а також даних, що стосуються здоров’я чи статевого життя (особливі категорії даних) забороняється.

 

5. Місцезнаходження бази персональних даних

5.1. Вказані у розділі 2 цього Положення бази персональних даних знаходяться за адресою продавця.

 

6. Умови розкриття інформації про персональні дані третім особам

6.1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.

6.2. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» або неспроможна їх забезпечити.

6.3. Суб'єкт відносин, пов'язаних з персональними даними, подає запит щодо доступу (далі — запит) до персональних даних володільцю персональних даних.

6.4. У запиті зазначаються:

  • прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит (для фізичної особи — заявника);
  • найменування, місцезнаходження юридичної особи, яка подає запит, посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка засвідчує запит; підтвердження того, що зміст запиту відповідає повноваженням юридичної особи (для юридичної особи — заявника);
  • прізвище, ім'я та по батькові, а також інші відомості, що дають змогу ідентифікувати фізичну особу, стосовно якої робиться запит;
  • відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит, чи відомості про володільця чи розпорядника цієї бази персональних даних;
  • перелік персональних даних, що запитуються;
  • мета та/або правові підстави для запиту.

6.5. Строк вивчення запиту на предмет його задоволення не може перевищувати десяти робочих днів з дня його надходження. Протягом цього строку володілець бази персональних даних доводить до відома особи, яка подає запит, що запит буде задоволене або відповідні персональні дані не підлягають наданню, із зазначенням підстави, визначеної у відповідному нормативно-правовому акті. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом.

6.6. Відстрочення доступу до персональних даних третіх осіб допускається у разі, якщо необхідні дані не можуть бути надані протягом тридцяти календарних днів з дня надходження запиту. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у запиті, не може перевищувати сорока п'яти календарних днів.

6.7. Повідомлення про відстрочення доводиться до відома третьої особи, яка подала запит, у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження такого рішення.

6.8. У повідомленні про відстрочення зазначаються:

  • прізвище, ім'я та по батькові посадової особи;
  • дата відправлення повідомлення;
  • причина відстрочення;
  • строк, протягом якого буде задоволено запит.

6.9. Відмова у доступі до персональних даних допускається, якщо доступ до них заборонено згідно із законом.

6.10. У повідомленні про відмову зазначаються:

  • прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, яка відмовляє у доступі;
  • дата відправлення повідомлення;
  • причина відмови.

6.11. Рішення про відстрочення або відмову із доступі до персональних даних може бути оскаржено до суду.

 

7. Захист персональних даних: способи захисту, відповідальна особа, працівники, які безпосередньо здійснюють обробку та/або мають доступ до персональних даних у зв’язку з виконанням своїх службових обов’язків, строк зберігання персональних даних

7.1. Володільця бази персональних даних обладнано системними і програмно-технічними засобами та засобами зв’язку, які запобігають втратам, крадіжкам, несанкціонованому знищенню, викривленню, підробленню, копіюванню інформації і відповідають вимогам міжнародних та національних стандартів.

7.2. Відповідальна особа організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону. Відповідальна особа визначається наказом Володільця бази персональних даних.

Обов’язки відповідальної особи щодо організації роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці зазначаються у посадовій інструкції.

7.3. Відповідальна особа зобов’язана:

  • знати законодавство України в сфері захисту персональних даних;
  • розробити процедури доступу до персональних даних співробітників відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов’язків;
  • забезпечити виконання співробітниками Володільця бази персональних даних вимог законодавства України в сфері захисту персональних даних та внутрішніх документів, що регулюють діяльність Володільця бази персональних даних щодо обробки і захисту персональних даних у базах персональних даних;
  • розробити порядок (процедуру) внутрішнього контролю за дотриманням вимог законодавства України в сфері захисту персональних даних та внутрішніх документів, що регулюють діяльність Володільця бази персональних даних щодо обробки і захисту персональних даних у базах персональних даних, який, зокрема, повинен містити норми щодо періодичності здійснення такого контролю;
  • повідомляти Володільця бази персональних даних про факти порушень співробітниками вимог законодавства України в сфері захисту персональних даних та внутрішніх документів, що регулюють діяльність Володільця бази персональних даних щодо обробки і захисту персональних даних у базах персональних даних у термін не пізніше одного робочого дня з моменту виявлення таких порушень;
  • забезпечити зберігання документів, що підтверджують надання суб’єктом персональних даних згоди на обробку своїх персональних даних та повідомлення вказаного суб’єкта про його права.

7.4. З метою виконання своїх обов’язків відповідальна особа має право:

  • отримувати необхідні документи, у тому числі накази й інші розпорядчі документи, видані Володільцем бази персональних даних, пов’язані із обробкою персональних даних;
  • робити копії з отриманих документів, у тому числі копії файлів, будь-яких записів, що зберігаються в локальних обчислювальних мережах і автономних комп’ютерних системах;
  • брати участь в обговоренні виконуваних ним обов’язків організації роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці;
  • вносити на розгляд пропозиції щодо покращення діяльності та вдосконалення методів роботи, подавати зауваження та варіанти усунення виявлених недоліків у процесі обробки персональних даних;
  • одержувати пояснення з питань здійснення обробки персональних даних;
  • підписувати та візувати документи в межах своєї компетенції.

7.5. Працівники, які безпосередньо здійснюють обробку та/або мають доступ до персональних даних у зв’язку з виконанням своїх службових (трудових) обов’язків зобов’язані дотримуватись вимог законодавства України в сфері захисту персональних даних та внутрішніх документів, щодо обробки і захисту персональних даних у базах персональних даних.

7.6. Працівники, що мають доступ до персональних даних, у тому числі, здійснюють їх обробку зобов’язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв’язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов’язків. Таке зобов’язання чинне після припинення ними діяльності, пов’язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.

7.7.Особи, що мають доступ до персональних даних, у тому числі, здійснюють їх обробку у разі порушення ними вимог Закону України «Про захист персональних даних» несуть відповідальність згідно законодавства України.

7.8. Персональні дані не повинні зберігатися довше, ніж це необхідно для мети, для якої такі дані зберігаються, але у будь-якому разі не довше строку зберігання даних, визначеного згодою суб’єкта персональних даних на обробку цих даних.

 

8. Права суб’єкта персональних даних

8.1. Суб'єкт персональних даних має право:

  • знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;
  • на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;
  • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
  • пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;
  • пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  • звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;
  • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

 

9. Порядок роботи з запитами суб’єкта персональних даних

9.1. Суб'єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб'єкта відносин, пов'язаних з персональними даними, без зазначення мети запиту, крім випадків, установлених законом.

9.2. Доступ суб'єкта персональних даних до даних про себе здійснюється безоплатно.

9.3. Суб’єкт персональних даних подає запит щодо доступу (далі — запит) до персональних даних володільцю бази персональних даних.

У запиті зазначаються:

  • прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує особу суб’єкта персональних даних;
  • інші відомості, що дають змогу ідентифікувати особу суб’єкта персональних даних;
  • відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит, чи відомості про володільця чи розпорядника цієї бази;
  • перелік персональних даних, що запитуються.

9.4. Строк вивчення запиту на предмет його задоволення не може перевищувати десяти робочих днів з дня його надходження. Протягом цього строку володілець бази персональних даних доводить до відома суб’єкта персональних даних, що запит буде задоволене або відповідні персональні дані не підлягають наданню, із зазначенням підстави, визначеної у відповідному нормативно-правовому акті.

9.5. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом.

 

10. Державна реєстрація бази персональних даних

10.1. Державна реєстрація баз персональних даних здійснюється відповідно до статті 9 Закону України «Про захист персональних даних».